Tynnyrishop toimitukset

Toimintamme perustuu tuottajiemme varastoon Virossa ja Suomessa sekä viinitynnyreiden osalta Euroopassa, josta tilaukset lähtevät Suomeen suoraan asiakkaallemme tai varastomme kautta edelleen Postin tai vastaavan Logistiikka toimijan kyydillä asiakkaillemme.
Osa tuotteista on varastoituna myös Suomeen, pyrimme vastaamaan sesongin aikana kysyntään. Kylpytynnyrit toimitetaan tilausten mukaan Virosta Suomeen suoraan asiakkaillemme tai valmistajaltamme pohjanmaalta suoraan perille. Toimituksesta saaristoon eli lossi/lautta yhteyden päähän, oltava yhteydessä ennen toimitusta.

- Kylpytynnyreiden toimitusaika on 1-5 viikkoa, jakelee Postnord Logistic, Kaukokiito tai Postin Logistiikka lähtöpaikasta riippuen
- Viinitynnyrit tulee 1 - 4 viikon toimitusajalla ja ovat koosta johtuen pääosin myös Postin lavatoimituksia 
- Saunatuolit toimitetaan 1 - 4 viikon toimitusajalla ja Postnord huolehtii jakelusta, tuolien koosta johtuen

Ohessa esimerkkikuva miten 1200L Kylpytynnyrisetti on pakattu lavalle. Huom. koko: korkeus n 200 cm
Vieressä 1600L terassikylpytynnyrisetti, korkeus 200 cm mutta pituus 245 cm

Kylpytynnyri lähetys

Kuitenkaan 100% varastointia ei ole olemassa, joten joskus tuotteiden toimitusaika saattaa olla pitempi. Tällöin vahvistamme tilausvahvistuksessa arvioidun pitemmän toimitusajan erikseen. Pidätämme oikeuden toimittaa tuotteet myös nopeammin.

Toimituksesta tilaajalle vastaa pääosin Posti Oyj perille tuotuna - ei kuitenkaan sisään kantoa. Ohessa alla linkki Postin sivuille tarkemmista kuljetusmääritteistä: Posti KELTAINEN KULJETUS

Tilausta ja rekisteröintiä tehdessä on erityisen tärkeää ilmoittaa mm puhelinnumero oikein, voimassa olevana ja niin, että kuljettaja toimittaessa saa yhteyden tilaajaan. Tavaran toimittaja ei vastaa kuluista, mitkä johtuu virheellisistä tai puutteellisesti annetuista tiedoista.

Posti on velvoitettu olemaan yhteydessä tilaajaan ennen toimitusta rahtiasioissa.
Toimituskulu on tynnyrishop.fi kaupassa tilauskohtainen.
Pienemmät, alle 30 kg ja alle 120 cm, tilaukset toimitetaan Postin tai vastaavan pakettipalveluna.
Isommat tilaukset toimitetaan lavalla ja pääosin Postin (tai vastaava) kuljetusyksikkönä asiakkaalle. Näissä ei ole sisään kantoa, toimitus tulee ns. ulko ovelle.
Kylpytynnyrit kuljetetaan pääosin kyljelleen käännettynä ja kuormalavalle kiinnitettynä, lisäosat sisään pakattuna. Isot altaat ja mm isoin kylpytynnyri 2300 l toimitetaan erikoistoimiuksena, jossa asiakas purkaa lähetyksen, tämä on mainittu tuotetiedoissa.

------------

Postin ohjeita vastaanottajalle:
- Jos saamasi lähetys on vahingoittunut, tee Postille vahinkoilmoitus ja ilmoita myös lähettäjälle. Lähettäjä voi hakea Postilta korvauksia vasta, kun Posti on todennut vahingon.
- Jos lähetys on viivästynyt tai kadonnut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai pyydä lähettäjää olemaan yhteydessä meihin.

Kuluttajansuojalain mukaan verkkokaupassa myyjällä on vastuu tavaran kuljetuksesta. Jos tilaamasi tuote rikkoutuu tai häviää kuljetuksessa, voit yleensä saada myyjältä korvaavan tuotteen tilalle. Korvaus, jonka Posti maksaa lähettäjälle eli näissä tapauksissa myyjälle, on useimmiten arvoltaan tätä pienempi. Vastaanottajan velvollisuus on tarkistaa lähetys ulkoisesti, kirjata vauriot ja ilmoittaa.

------------

Kaikki tuotteet pyritään suojaamaan kuljetusta varten ja on erityisen tärkeää, että vastaanottaessasi tavaraa, tarkastat paketin/lähetyksen kunnon. Jos lähetyksessä ilmenee vaurioita, on ne merkittävä kuormakirjaan/posti-osoitekirjaan, mieluusti kuvattava välittömästi ja oltava yhteydessä kuljetusliikkeeseen paikalla, tai myöhemmin sekä kauppaa info@biro.fi sähköpostitse.

Säilytä pakkaus, pakkaustarvikkeet, käyttöohjeet sekä muu materiaali vähintään 2 viikkoa.
Jos tilaajalle on toimituksessa jotain erityistä tai poikkeavaa, laittanette tilauksen yhteydessä tietoa. Tilaus järjestelmäämme aiheuttaa toimenpiteitä lähes välittömästi ja näin ollen katsomme, että tilaus on sitova sen saapuessa järjestelmäämme.

Suurten yksiköiden kuten saunojen, isojen altaiden, piharakennusten toimituksessa on huomioitavaa, että kuljetus tulee rekalla asiakkaan antamaan osoitteeseen ja asiakkaalla on paikalla purkuvelvollisuus sekä varmistus siitä että rekka-auto pääsee kohteeseen.
Purku tapahtuu asianmukaisilla laitteilla, kuten kuormaajalla tai traktorilla, altaiden ja kevyempien kuormien osalta mahdollisesti käsiparein. Rekassa ei ole lastin purkukalustoa. 
Helpoin tapa purkaa lasti ja pyytää siirtämään se paikalleen, on olemalla yhteydessä paikalliseen KTK kuljetukseen, esimerkiksi Pääkaupunkiseudulla Helsingin KTK joka hoitaa paikallisesti työt.